Podręcznik dla klinicystów Frigidaire 316902497

Podręcznik dla klinicystów Frigidaire 316902497 jest profesjonalnym przewodnikiem dla wszystkich, którzy chcą maksymalnie wykorzystać swoje urządzenie. Podręcznik dostarcza informacji na temat instalacji, działania, konserwacji i naprawy urządzenia. Zawiera także szczegółowe instrukcje dotyczące używania funkcji i narzędzi urządzenia oraz informacje na temat ustawień i możliwych problemów. Używając tego podręcznika, klinicyści mogą z łatwością sprawdzić, jak używać swojego urządzenia Frigidaire 316902497 w bezpieczny i efektywny sposób.

Ostatnia aktualizacja: Podręcznik dla klinicystów Frigidaire 316902497

Książki.

Popularne produkty

Książki, Art papiernicze, Zabawki, Gry i puzzle, Audiobooki, Muzyka, Multimedia, Filmy, Kalendarze

Popularne marki

Wydawnictwo naukowe pwn, Cambridge university press, Olesiejuk, Helion, Zielona sowa, Egmont, Pzwl, Clementoni, Wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, Trefl, Edipresse polska

Rekomendcja klientów

Monitorowana jakość obsługi

  • opinie pozytywne: 0
  • opinie neutralne: 0
  • opinie negatywne: 0

Podsumowanie

data aktualizacji oferty: 27. 06. 2017 | zgłoś błąd

copyright © 2005-2023 Sklepy24. pl | made by Internet Software House DOTCOM RIVER

Polecamy kolejny wyjątkowy podręcznik akademicki w ramach serii autorskich podręczników akademickich Pedagogika Nauce i Praktyce pt. pt. Zarys ogólnej dydaktyki nauki. Podstawy i orientacje dla kształcenia nauczycieli, nauczania i badań edukacyjnych.

Monografia nie prezentuje uniwersalnego podejścia do przygotowywania i prowadzania lekcji ze wszystkich przedmiotów i w każdym typie szkół ani propozycji wielofunkcyjnej dydaktyki szczegółowej, którą można by się posługiwać na wszystkich przedmiotach należących do podstawy programowej kształcenia ogólnego. Jest to zarys ogólnej dydaktyki nauki. Opracowano w nim koncepcję umożliwiającą dalsze formułowanie dyrektyw dydaktycznych odnośnie do propedeutyki nauki w wyższych klasach ostatniego poziomu systemu kształcenia ogólnego i na pierwszych latach studiów wyższych. Odwołując się do wybranych paradygmatów nauki i typów wiedzy wykorzystywanych w nauczaniu szkolnym i akademickim, w książce położono powtórnie nacisk na zależności zachodzące między nauczaniem i uczeniem się.

Pojęcie dydaktyki stosuje się w niniejszym opracowaniu zgodnie z rozumieniem sięgającym swoimi korzeniami starożytnej Grecji. W jego centrum sytuują się czynności nauczania realizowane przez osoby nauczające i przyswajania przekazywanych treści przez uczącego się. To ostatnie dokonuje się w ramach procesu uczenia się wspieranego i zapośredniczonego przez nauczanie i jest od tego ściśle uzależnione. Współcześnie projektowanie i realizowanie dydaktyki jako nauki o nauczaniu straciło status oczywistości. W wielu koncepcjach dydaktycznych zarówno ogólnych, jak i szczegółowych (przedmiotowych) zrezygnowano w ogóle z pojęcia nauczania jako centralnej kategorii. Koncepcje te definiują siebie same jako teorie badające oraz analizujące dziedzinowe i ponaddziedzinowe uczenie się uczniów. Ta uwaga dotyczy nie tylko współczesnych projektów badawczych poświęconych nauczaniuuczeniu się, które trafniej należałoby określić jako uczenie sięnauczanie, lecz także analiz teoretycznych z zakresu filozofii edukacji. Ich autorzy dostrzegają co prawda powiązania między doświadczeniem i uczeniem się, jednak zależność między nauczaniem i uczeniem się, tj. byciem nauczanym lub uczeniem się w trakcie nauczania, w znacznym stopniu wykracza poza obszar ich zainteresowania. Jako potwierdzenie tego niech wystarczy wskazanie na współczesne opracowania poświęcone podstawowym pojęciom pedagogicznym, takim jak wychowanie i (samo)kształcenie. W większości z nich analizy prowadzone są z perspektywy czynności uczenia się, a nie nauczania.

Każdy, kto zajmuje się badaniem i leczeniem pacjentów z zaburzeniami psychicznymi, powinien się zapoznać z najnowszym wydaniem podręcznika DSM-5® bez tajemnic, który stal się podstawową pozycją na świecie w zakresie stawiania diagnozy. James Morrison rzetelnie i przystępnie prezentuje cale spektrum kategorii diagnostycznych DSM-5. Jego książka charakteryzuje się głęboką mądrością i humorem, które sprawiają, że może być ona cennym źródłem dla tysięcy klinicystów.

W tym wyjątkowym opracowaniu autor prezentuje ponad 130 przykładów ilustrujących typowe obrazy kliniczne oraz proces badania diagnostycznego. pl/autor/James+Morrison/" rel="follow">Morrison rzeczowo omawia każdy przypadek, wyjaśniając, dlaczego dany pacjent pasuje do określonych kryteriów diagnostycznych i czemu inne rozpoznania są mało prawdopodobne.

Na szczególną uwagę zasługują:

• krótkie przewodniki po kategoriach diagnostycznych omawianych w danym rozdziale,

• opisy zasadniczych cech, czyli prototypów, przedstawiające objawy i inne elementy diagnostyczne każdego zaburzenia,

• uwagi dotyczące kodowania, zawierające wskazówki na temat uszczegółowień, postaci i nasilenia zaburzeń,

• ramki uwypuklające główne pojęcia warte zapamiętania,

• tabele umożliwiające łatwy dostęp do ważnych informacji.

Objaśniając zawiłości kryteriów DSM-5, autor przedstawia zarówno kody ICD-10-CM, jak i ICD-9-CM w odniesieniu do każdego zaburzenia. Zamieszcza także Skalę Całościowej Oceny Funkcjonowania (GAF) wraz z jasnym uzasadnieniem jej stosowania.

Książka stanowi obowiązkową lekturę dla każdego klinicysty specjalizującego się w psychiatrii, psychologii klinicznej, klinicznej pracy socjalnej, pielęgniarstwie psychiatrycznym i poradnictwie psychologicznym.

„DSM-5® bez tajemnic to pozycja, na którą od dawna czekałam! Szczegółowa, a zarazem zrozumiała i przejrzysta, oferuje klinicystom liczne informacje, porady i wskazówki. Ten wszechstronny przewodnik jest jak dotąd najlepszą książką w tej dziedzinie. Czytelnicy będą mogli z niej korzystać przez wiele lat”.

– dr Ellen Braaten, Zakład Psychiatrii, Harvard Medical School.

„Wspaniale opracowanie! Morrison obrazowo opisuje zaburzenia zawarte w DSM-5, ilustruje je ciekawymi przykładami klinicznymi i udziela cennych wskazówek dotyczących badania pacjenta. pl/produkt/dsm-5-bez-tajemnic-praktyczny-przewodnik-dla-klinicystow-2" rel="follow">Książka jest obowiązkową lekturą dla wszystkich osób pracujących w zawodach związanych z opieką psychiatryczną”.

– dr Allan Carr, Wydział Psychologii, University College Dublin, Irlandia.

„Morrison omawia problematykę diagnozy psychiatrycznej, rozumiejąc, że nie polega ona na etykietowaniu, ale na uporządkowaniu doświadczeń pacjenta w sposób umożliwiający jego leczenie. Prezentuje interesujące opisy przypadków, a także logiczną metodę przesiewania i analizowania objawów oraz dochodzenia do zwięzłej diagnozy. pl/produkt/dsm-5-bez-tajemnic-praktyczny-przewodnik-dla-klinicystow-2" rel="follow">Książka jest znakomitym przewodnikiem po DSM-5, a jednocześnie samodzielną pozycją na temat kategorii diagnostycznych”.

– dr n. med. John T. Walkup, Zakład Psychiatrii, New York Presbyterian and Weill Cornell Medical College.

„Doskonałe źródło informacji zarówno dla doświadczonych specjalistów, jak i studentów. Przykłady kliniczne odzwierciedlają poszczególne kategorie diagnostyczne i pomagają w stawianiu diagnozy różnicowej. pl/produkt/dsm-5-bez-tajemnic-praktyczny-przewodnik-dla-klinicystow-2" rel="follow">Książka zdecydowanie godna polecenia”.

– dr Bruce A. Thyer, College of Social Work, Uniwersytet Stanowy Florydy.

Dr James Morrison jest wykładowcą psychiatrii na Oregon Health and Science University w Portland. Zdobył bogate doświadczenie zawodowe zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym. Jego cieszące się uznaniem podręczniki – w tym Wstępny wywiad diagnostyczny – pozwoliły tysiącom specjalistów i studentów zrozumieć zawiłości badania psychiatrycznego i diagnozy.

Podręcznik dla klinicystów Frigidaire 316902497

Bezpośredni link do pobrania Podręcznik dla klinicystów Frigidaire 316902497

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Podręcznik dla klinicystów Frigidaire 316902497