Gwarancja i pomoc techniczna Aeg 6240 M to usługi, które oferuje marka Aeg. Klienci mogą skorzystać z gwarancji, aby zabezpieczyć swoje produkty przed jakimikolwiek problemami technicznymi lub mechanicznymi. Gwarancja obejmuje części, pracę i materiały, a także usługi serwisowe udzielane przez techników. Aeg oferuje również wsparcie techniczne dla swoich produktów, w tym porady dotyczące konfiguracji, instalacji i użytkowania. Technicy są dostępni przez telefon, czat lub e-mail, aby pomóc klientom w rozwiązywaniu problemów. Aeg zapewnia również wsparcie w zakresie zgłaszania reklamacji.
Ostatnia aktualizacja: Gwarancja i pomoc techniczna Aeg 6240 M
Warunki standardowej gwarancji
Gratulujemy wyboru urządzenia firmy AEG.
Jeśli zakupiłeś produkt do 31 grudnia 2022 tutaj znajdziesz warunki gwarancji dedykowane dla: dużego AGD (piekarniki, płyty, okapy, kuchenki mikrofalowe, ekspresy do kawy do zabudowy, chłodziarki do wina, szuflady do pakowania próżniowego, szuflady do podgrzewania, kuchnie wolnostojące, zmywarki, chłodziarki, chłodziarko-zamrażarki, zamrażarki, pralki, suszarki, pralko-suszarki).
Dla urządzeń zakupionych po 01 stycznia 2023 zmieniły się warunki gwarancji.
Pakiety ochronne
Firma AEG produkuje wysokiej jakości sprzęt gospodarstwa domowego. Poza standardowym okresem gwarancji możesz rozszerzyć ochronę Twoje urządzenia o dodatkowy rok. Ciesz się swoim urządzeniem Electrolux przez długi czas.
Dowiedz się więcej
Zarejestruj produkt
W obu przypadkach zalecamy zarejestrowanie produktu, aby uzyskać stały dostęp do najważniejszych informacji o produktach i instrukcji obsługi. pl/mypages/register-a-product/">Zarejestruj produkt
hp-share-print-widget-portlet
Działania Trwa ładowanie...
Informacja
Zakończenie wsparcia sterowników drukarek dla systemów Windows 7, 8, 8. 1, Server 2008, 2008R2.
Firma HP nie obsługuje tych sterowników od 1 listopada 2022 roku. HP zaleca aktualizację systemu operacyjnego do obsługiwanej wersji. Dowiedz się więcej
Witamy użytkowników drukarek Samsung
Potrzebujesz pomocy dla drukarek Samsung? HP jest tu, by pomóc. Więcej informacji
Dowiedz się, jak zaktualizować system do Windows 11
Przewodnik aktualizacji do systemu Windows 11
- Opinie
Project Online Desktop Client Microsoft® Project Professional 2021 Microsoft® Project Standard 2021 Project Professional 2019 Project Standard 2019 Project Professional 2016 Project Standard 2016 Project Professional 2013 Project Standard 2013 Project 2010 Project Standard 2010 Project 2007 Project Standard 2007 Więcej... Mniej
Typ danych Liczba
Typ wpisu ObliczeniowyOpis Pole Numer zadania w konspekcie zawiera liczbę reprezentującą pozycję skojarzonego zadania w hierarchicznej konspekt zadania. Numer konspektu zadania jest podobny do kodu struktury podziału pracy (SPP) z tym wyjątkiem, że numer konspektu zadania jest automatycznie wprowadzany przez Project.
Sposób obliczania Project numer konspektu przydziału zgodnie z poziomem sekwencji i konspektu skojarzonego zadania w hierarchii konspektu projektu. Pierwsze zadanie ma numer konspektu 1. Numer podzadanie wyświetlany bezpośrednio pod pierwszym zadanie sumaryczne ma numer konspektu 1, 1. Następne podzadowanie na tym samym poziomie ma numer konspektu 1, 2. Pierwsze podzadowanie tego podzadaku ma numer konspektu 1. 2. 1. Zadanie o numerze konspektu 7, 2 wskazuje, że jest to drugie podzadowanie w siódmym zadaniu najwyższego poziomu. Zalecane zastosowania Dodanie pola Numer zadania w konspekcie do widoku Użycie zasobu umożliwia wyświetlenie pozycji zadania przydziału w strukturze konspektu projektu. Jeśli numery konspektu są numerowane jako kody SPP, może to ułatwić identyfikowanie zadań według numerów. Przykład Podczas raportowania postępu przydziałów wolisz używać numerów konspektu zamiast nazw zadań. Aby wyświetlić numery konspektu, należy dodać pole Numer zadania w konspekcie do widoku Użycie zasobu. Uwagi Pole Numer zadania w konspekcie jest dostępne tylko w widoku Użycie zasobu, a nie w widoku Obciążenie zadaniami.